Aku dah berubah kayy ?

Hii . Intan here , hahaha xD Okayyy . Boleh bicara dah nie . hahaha . aku banyak gelakk, yaa that's my hobby . auww auww . hikhikkkk . okayy . Aku yang dulu dngn aku yang sekarang, sudah berubah maaa . aku dah lamaa berubah . tapi semua susah sngt nak caya , seorang yang agak nakal , hihi . nak berubah jadi elok jadi baikk . memang smua takkan percaya , takpaaa . jangan judge aku sebab masa silam aku tuu ? heyy , itu cerita lamaa laaa . sudah cuci tangan k . lupakann laaa . aku dah lainn . tak salah kann kalu aku nak berubah , ehh salah ka ? tak salah kan ? berubah dari nakal jadi baikkk sikit , hahaha . Aku tak perlu punn orang caya aku berubah atau takk, aku boleh buktikan sendiri . tapi , takkan sekelip mata ? susah laa kannn . tapi yang penting niat aku tu baik, niat aku nak berubah . OKAYYY org cakap kalu nak berubah tak perlu pun bagitahu orang ramaiii . aku bukann nakk bagitau ka apa, tapi dah smua anggap aku yang dulu ngn skrg sama, smua tak caya . sedihh aku camni , macam macam dugaan tau aku lalui . sampai laa kenal dia, and tawar hati dah sekarang . terlalu sakit hatii . anyway, aku nak berubah bukan sebab dia k? aku ikhlas nak ubah sikap aku nie :') really hope my mum so proud of me . hahaha xD

Suka?like loike (:

No comments:

Post a Comment