balik laaa :'(

17/12/2012 aku luangkan masa dengan dia, lamaa? hm takdak laa lamaa sngt kan, kira sentengah hari jaa, hahaha . pastu 18/12/2012 dia p kL, hmm okayy . benda yang aku tak relaa sesangat . tapi terpaksa laa relakan dia p kL kejapp, sebab dia nak ambik motor dia kat sanaa, dulu dia keja sana, dia tinggal motor kat sana. okayy takpaaa, aku biar jaaa dia p sana . sebab 19/12/2012 dia janji nak balek . petangg dia balekk . and lepastu dia janji nak bawak g PESTA PULAU PINANG , ohhh i hope i hope <3 hahaha

pastu esok 19/12/2012 tarikh aku paling takot, amek result PMR . OHMYY :O 
menakutkan hoiiiii . btw 19/12/2012 cukup SETAHUN TIGA BULAN aku dngn dia . kami kple 19/11/2011 , hikk ;D pagi tu dia call aku, cakap elokk jaa . dia pesan setiap jam call dia, supaya dia tau yang aku tak kuar umah , aku memang ada umah . okayy dah tu, pastu aku pi amek result PMR, aku tak bagitahu dia . MYGOD . aku memang tak sengaja kayy , tapi dia salah faham dah . Dia ingt aku g amek result dngn kawan kawan aku, tapi TAK ! aku g amek ngn mama aku laa, aku dah cuba terangkan kat dia, tapi dia langsung taknak dengar . salah aku jaa dia selalu tengokk, salah dia? manaa? BANYAKKKK kayy? tapi selalu taknak mengalah , tak adil laaaa >,< btw result aku LULUS . ahaks ;)

Aku tunggu petang tu, tunggu dia msg aku " AYANG, ABANG DAH NAK BERTOLAK BALIK KULIM NIE , SAYANG TUNGGU ABANG TAU " aku tunggu nie, tapi langsung tkdak . i expect more than that , arghhh ! aku tak makan, tak tidor, sehari k? sebab nak tunggu dia text/call bagitahu dia otw balik kulim, atau dah sampai kulim ka apa . tapi tkdak ? errr . kalu dia tau apa aku rasa sekarang , apaa laa dia akan buat ehh ? banyak dah bersabar dngn dia , tapi lngsung tak hargai . perangai aku terok, okayy . tapi sekurang kurangnya aku dah setia, aku sayang dia, aku tkdak orng lain, aku ikut cakap dia, why he must ungkit benda yang dah lama berkurun zaman tok nadok tuu ? arghhhh ! bila aku ungkit benda lama pasal dia curang ngn aku pa semua , dia marah naik hantu dekat aku ! huh . tapi bila dia ungkit pasal aku ? aku DIAMM . baiknyaa hati aku , hahaha :')

Nowwww, takdak apa dah dngn dia . but, aku tunggu dia balekkk . setiap hari setiap masa hp dkat tngn, tunggu dia call/text, tapi selalu sunyi, takde text. sebab number aku nie, dia sorangg jaa yang tahu, orang lainn taktahu . sebab dia takbagi . see ? aku ikut cakap dia kann, aku nakk kekal dngn dia . terlalu sayangkan dia . sangatttttt weh :( aku tunggu dia balikkkk, harap boleh jadi macam dulu balekkk . 

Ehh , tahun depan aku 16 tahun ? wahhh , dah membesarr aku . hahahahaa , sukaa sukaaa <3

Suka?like loike (:

No comments:

Post a Comment