Mengapa perpisahan yang kau pinta ?

Hi . Intan here ;'( Okayy kali ni sad story . mwahahaha xD nak mulakan macam ni ehh ? hm okayy . macam ni laa eh . it's over :'( hah what ? terkejut apa ? betol la ni ;'( hubungan yang aku harap kekal selamanya hingga ke akhir hayat , hubungan yang aku harap sampai ke jinjang pelamin . akhirnya ? MUSNAH . sebab kesalahan aku sendiri yang tak pernah nak jujur dengan dia ;( memang kalau orang dngar kes aku putus dngn dia ni , orang akan cakap WEH HAL KECIK PUN NAK BREAK KEA WEH ? tapi tak fikir, dah banyak kali aku buat . aku slalu tak jujur . yang sebenarnya aku sayang dia sngat weh . sayang sangat . memang sayang . tapi aku bukan sengaja nak tipu dia kali ni . memang tak sengaja tkdak niat pun nak tipu dia nak buat dia macamtu haa . tapi dia pikir macam aku dah tak sayang dia , macam dia dah tak bermakna dalam hati aku ? tapi dia silapp . bukan macam tu . 

2hari lepas , aku tak sedap hati pasal dia . aku tnya dia msg dia tnya ada mana. dia cakap rumah kawan dia dkat taman kenari ? okayy takpaa .sebenarnya memang aku taksuka dia kat sana . nampak macam aku kongkong dia kaa ? taklah ;( tapi kawan dia tuu , aku taw dia berkawan dngn orang yang macam manaa . kawan tuu laa yang akhirnya rosakkan diri dia even benda tuu dia sendiri nak buat . macam dia cakap kat aku laa ? macam tuu jugak aku rasa dia kat rumah kawan dia . okayy dia cakap dia kerjaa . takpaa aku fahamm . aku relakan jaa dia kat sana ;')

semalam kan ? 26 Decenber 2012 kann ? kami msg sweet sngt . hewhew . dia happy aku cakap macam aku hargai dia . dia punn bagi ayat yang betol betol buat aku sedar , yang dia memang orang yang terbaikk untuk aku . dia janji nak jaga aku hingga ke akhir hayat ;') aku happy sngt text dia semalamm . rasa macam dunia ni aku punyaa . tu laa namaa orng bercintaa kan ? kesah pulak aku :3

Tapi harinih ? 27 December 2012 aku break dngn dia . sebab aku tak ngaku yang semalam aku kluar . semalam dia tanya aku ada keluar tak . aku tak mengaku , aku cakapp tak kluar duk rumah . tapi aku keluar kejapp ;( mintakk maaf tkdak niat nak buat macamtuu abangg , ayang mintak maaf ;'(

Sbenarnya 2hari lepas, dia kerja untk dua hari ? untk dapat duit yg agak sikit la ? tak berbaloi dia kerja terok smua , dapat banyak tu jaa ? 2hari kot kerja ? takkan tu ja ? dia kerja bukan kat kulim, dia sanggup p kL untuk dapat duit yg agak sikit tuu ? untukk apaa ? haa untuk aku ? YA ALLAH . dia korban banyak untuk aku . banyak masalah menimpa dia selama dia kawan dengan aku . aku ni memang bawak sial ka ? suka menyusahkan hidup orang ja kann . sebenarnya tkdak niat . memang tkdak . aku sayang diaa ;'(

" KEDIT AKU HABIS . . XPELA ANG JGN LG PKIR AK LG TAU . . WLAU P0N ANG SYG AK ANG TRPKSA LPE KN AK DLM HDP ANG . . ANG UBAH LA PRNGAI ANG TU , JGN SUKA TIPU K . . RAMAI LAGI LAKI ANG BOLEH CARI . . AK BG ANG X BERMAKNA KAN . . SIA SIA JA KAN . XPELA NI KALI TERAKHIR AKU NAK CKP KT ANG . . AK BTL2 SAYANG ANG SGT2 I LOVE YOU SYG SLMAT TGL . . SALAM "

ni last msg dia ? hm hm . jngn laa ;( aku sayang dia sngt . sumpah syg sgt . tp dia dah salah anggp . hope dia kembali dalam hidup aku . aku takkan cari laki lainn . aku akan tunggu dia . aku akan beljar elok elok . nak bukti kat smua yg orng macam aku pun boleh berjaya dlam hidup . 

ayang sayang abang sangatt sangatt . ayang tunggu abang kembali dalam hidup sayang ;'( kembali tau abang ? ayang tunggu . ayang rindu abang sangat . abang jaga diri abang k . jangan lupa makan . abang ingat tau ? kembali dalam hidup ayang k ? ayang tunggu tau ;') sayangg abang sangatttttt <3



Suka?like loike (:

No comments:

Post a Comment