Alhamdulillah ;D

Alhamdulillah . Akhirnya kami kembali bersama . hikhik :D 
gembira tak terkataaaa . akhirnya setelah kami gaduh terok tu , dia datang pujuk aku balek , okayy dear . aku faham perangai hg yang panas baran tu ;) aku tak kisah . aku dah biasa kenaa dngn hg kalu hg tngh baran tuu . aku dah terbiasa dah punn . so aku tak brapa kesah . aku dah faham sangat perangai dia . bagi orng lainn mesti depaa tak tahan . tapi aku tak kesah . aku akan cuba yang terbaik supaya hubungan kita kekal .

Bahagiaa sangat hidup dengan dia . walaupun kehadiran aku dalam hidup dia banyak buat dia susah . seriously . banyakk sangat menyusahkan dia . sebenarnya aku tkdak niat pun . tapi aku nak dia bahagia jaa dengan aku . sekarang dia cakap dia memang betol betol bahagia . and setiap kali dia marah , ucap kata nak tinggal aku apa smua , mesti takboleh . dia takboleh nak lupakan aku  . ohh terharu sngat bila dia cakap macamtuuu :*

Aku akan ubah perangai aku , supaya orng tngk aku betol betol dah berubah . aku setiaa dkat dia seorang , aku tak macam yang sebelum ni . aku betol betol niat nak berubah ni . azam baru . hikhok . harap hubungan aku dngn dia boleh kekal . kalau ada jodoh , boleh kahwinn . that's i'm expect . AMINNNN ;')

Suka?like loike (:

No comments:

Post a Comment