huhh , TRAUMA :(



adui , trauma dah . tak berani dah aih nk kuar umah malam² sorangg² . harituh ada orang nk tangkap aku , dia ikut aku kt blkg , gila . takut ahh . pastu aku call sayangg aku , dia marah aku lagi ada laa , dia ingat aku tipu , dia tak caya , masa tue kan gadoh , malam pukul 11 . takot gila , nasib baek aku jerit kan , dia ambk phone aku jaa . emm sayangg kot phone tue , ada msj sayangg aku seribu lebih , takpa laa nk buat mcm mana laa , benda dah nk jadi kan , trima jaa laa . 
samsung corby II y hilang :( takpe lah , phone tue biasa jaa kot , tapi sayangg msj laa kt phone tue , banyak msj . haihh , apa laah aku nih , dah tau malam jalan sorang² . kan ada orang tangkap . orang tue dah laa isap gam , err . tapi aku kenai aii orang tue , sapa kata aku tak kenaii . mmg siap orang tue kalu aku jumpa .


malam tue masa aku kena ragut tue ,  aceeyy ragutt , haha , malam tue aku terus balek rumah , tak bagitau family aku lagi , aku dok diam jaa . aku masuk bilik , ambk phone ayah aku , aku call bestie aku , aku suruh bestie aku kasitau sayangg aku , masa tue aku gadoh dengan sayangg aku nih kan , lepas kawan aku bagitau sayangg aku , terus dia pegi rumah kawan aku nih , nk tanya betol kea tak . siap bawak orangg , bawak kayu smua ckup . haha nk hentakk orangg tue . dah laa tue , dia bawak polis plak -.- wahh , terharu aku . bhahaha


pastue kawan aku nih pinjam moto sayangg aku , dia mai umah aku , ambik aku p dkt sayangg aku nih . tgk² aku kena beletiaq dengan dia , dia dok pompang pompang , aku tak larat dgr dia marah aku . pastu dia bawak aku p tmpt y aku kena ragut tue , pastu kami pusing satu taman tue , carik orang tue , tanya orang² taman tue , tanya pakcik² tue . 


pastu kami jumpa jugakk  geng depa , tapi depa takdak . memang sial lah , tahu lah kau nyorok babi -.-
geram gila aku , tak puas hati gila . err , lepas nih takmau kuar malam² lagi , takott dah . taubat tak kuaq , takot . tak berani dah . 
Suka?like loike (:

No comments:

Post a Comment