jadi balek :(


kenape ehh setiap kali aku dah rasa bahagia gila , happy sgt . mesti jadi balek macam dulu . tgk dia dah tak reply text aku dah , dah tak call aku . aku tak faham lah kenape . padahal aku dah text dia , dah cakap macam² , cakap jangan buat aku tertunggu tunggu msj dia apa sume , tapi dia buat taktau . ape lah nasib aku kan ? memang tak layak untuk bahagiaa kot . 


tapi aku nak bahagia jugakk , jangan seksa hidup aku macam nih . tak kesian dekat aku ka ? aku teringin sangat nak bahagia macam orangg lain :') kenape aku tak boleh hidup bahagiaa ? kenape tak boleh weh ? jahat sangat ke aku ? OKAYY AKU JAHAT ! hukum aku dengan cara lain , jangan hukum aku macam nih . aku dah jumpa orang y betol² aku sayangg , aku dah jumpa cinta pertama aku , dan dia y akan jadi cinta terakhir aku . 


nak bahagia macam orangg lain jugak ! jeles tengok orang bahagia , orangg lain bahagia , aku tak bahagia . depan orangg aku hanya berlakon happy je , tapi orangg lain taktahu masalah aku , sebenarnya aku sedih sangat . kawan² aku selalu cita kisah sedih dorangg dengan boy dorangg , dorangg taktahu aku lagi sedih dari dorangg , dorangg luah kt aku maybe aku nampak happy je . aku tak penah cita dekat kawan aku masalah aku dengan boy aku , aku taknak kawan aku tau y selama nih nasib aku lebih terok dari dorangg . emmm :(


kat sini je lah tempat aku nk luah smua perasaan aku , suka duka aku , aku kongsi dekat sini je lah . aku taktahu sape y boleh bahagiakan aku . hidup aku kosong , takde ape dalam hidup . dia tak paham perasaan aku langsung , aku je kena paham dia . dia ego sangat . tapi aku sabar tau , aku tak penah nak marah dia , kalu marah pun aku pendam , aku tak luah dekat dia , baek tak aku ? HEE :D


kali aku betol² hargai dia , tapi dah aku hargai dia , dia abai pulakk ? nak tunggu aku mati dulu kot baru dia nk sedar y aku terlalu sayangkan dia , sayang dia lebih dari segalanya . kenape dia tak penah nak paham aku ? kenape ? aku dah cuba buat y terbaek untuk dia , tapi dia tak pernah hargai :(


aku sampai dah taktahu nk buat macam mane lagi , manusia macam aku memang tak layak bahagia kot kan ? aku nih menyusahkan hidup orang je kan , mesti dorangg tak suka aku , sebab aku hanya menyusahkan hidup dorangg , kan ? takpe laa , aku rasa aku hanya menyusahkan hidup dia jee , aku menyesal sgt menyusahkan hidup dia , tapi aku nak dia tahu aku takde niat langsung nk nyusahkan hidup dia , aku sayangg dia sangat :')
Suka?like loike (:

No comments:

Post a Comment