kenapa jadi macam nih pulak ? maybe nih balasan aku dapat atas perbuatan jahat aku :')



dulu best sangat aku maenkan orang sana sini . couple ramai . masa tue memang aku taktahu couple tue ape . aku ingat cume kawan mcm biasa jea . banyak orang aku couple , banyak orang y dah kena maen dengan aku . aku pulak tak sayang dorangg langsung , niat aku nk couple hanya untuk hilangkan rasa boringg aku jea . jahat kan aku ? kesian dorangg . sorryy okayy dah buat korangg mcm tue . seriously takde niat nk buat mcm tue . 

lepas tue , lama sikit aku dah jumpa someone nih . wahh , memang dia ajar aku erti kasih sayang , erti setia , erti cinta . memang aku dah paham maksud couple masa tue . and aku sayang dia sangat . aku memang rasa betol² bahagia couple dengan dia , memang rasa mcm dunia nih aku lah y punya . auww auww <3


tapi satu hari tue , dia hantar msj dkt aku . dia mintak putus . dia cakap dia ada orang laen sbelum nih , dia saja couple dengan aku sebab nak tengok perangai aku mcm mane . aku terus nangis . aku sakit hati sangat . aku sayang dia sangat tapi kenape dia buat aku mcm nih ? selama nih aku ingat dia ikhlas lahh dgn aku , tengok² dia nk permainkan aku jea . emm masa tue aku dah takboleh nak terima sesapa dalam hidup aku . memang aku geram sangat dgn dia . 


tapi , aku terima jugak sorang nih . benda y sama jugak jadikk . dia tinggal aku jugak , sebab ada perempuan laen dah . couple dengan aku sebab nak hilangkan rasa bosan dia je . aku sakit hati dengan laki tue , memang bengang gila sial lah . rasa mcm nk jumpa dia pergi tamparr ar , tapi dah dia y taknak aku , buat ape aku nk pujuk dia , aku lepas je lah . tak guna pun pujuk dia . dia pun sama , nak permainkan aku je . 


last aku terima dia nih , dia ajar aku untuk berubah . untuk setia . jangan mesej orang laen wlaupun penting . jangan kuar rumah tanpa kebenaran dia . dia taknak aku lepak sana sini . dia sbnrnya tahu apa y aku buat , and bila aku tipu dia pun , dia dapat tahu , wlaupun aku dah KENCING dia mcm² --' 
dia nih lain sikit lah dari laki lain . dia jaga aku dengan baik . dia betol² ikhlas dengan aku . dia betol² setia dengan aku . aku terlalu sayangkan dia . rasanya aku sayang dia lebih dari segalanya , aku sanggup korban nyawa aku untuk dia . kami memang bahagia sangat ! happy ouh dengan dia . selalu gurau dengan aku . dia selalu ejek suara aku mcm kartun -.- dia selalu cubit aku , tampar aku , dia cakap nak melawak . dia cubit/tampar aku tak sakit lahh , pelan aje dia buat . hee , dia cakap dia suka sangat melawak dengan aku . dia cakap dia tak penah sayang perempuan mcm dia sayang aku . masa tue aku rasa dia betol² cinta sejati aku . cewahhh <3 


harituh aku ada keluar dgn exboy aku , dia dapat tau . dia marah gila dengan aku . sejak harituh kepercayaan dia dkt aku dah hilang . dia mmg tak caye aku lagi . ape y aku cakap dia tak caye , dia akan siasat betol kea tidak . huhh . payah hidup mcm nih . disebabkan oleh itu , haha aku pun tak berani nk buat benda y dia tak bagi , mesti korang cakap aku bodoh kan ikut cakap boy y belum tentu jadi suami kita ? aku taktau lah , aku rasa sayang dia , rasa macam dia jodoh aku . tapi taktahu lah kan ? jodoh smua ditangan ALLAH , kita hanya mampu usaha andd berdoa jea kan .sebab harituh jugak lah , aku tukar number laen . sebab dia marah . 


aku dah banyak buat salah dkt dia , aku memang sayang dia sangat . and takdak niat nak buat dia marah . mintak maaf sangat . iloveyousomuch sayangg <3 


kita banyak sangat merancang kan , dia ckp dia nk didik aku lah , nk buat bini dia . dia ckp nak kahwin dengan aku lah , ape lah . merapu . tapi aku suke <3 ahaha , harap jadi kenyataan lah kan . dia memang sorang laki y bertanggungjawab , tegas , panas baran smua ada . ahaa dia dah berjaya auww ubah perangai aku y buruk nih jadi baek . dulu selalu sangat kuar umah , lepaklepak . tapi sekarang aku dok umah jaa , langsung tak kuar . wlaupun kawan ajak kuar , lepak ke ape . aku tak kuar langsung . aku buat taktau jea . nasib baek lah aku dapat kawan y paham aku . dorangg paham dia tak bagi aku kuar . 


tapi sejak akhir² nih , dia macam berubah . langsung tak msj aku , tak call aku . dia buat taktau je dkt aku . aku setiap hari nangis sebab tunggu msj dia , tapi takde pun ? dia tak msj aku pun . aku tak paham kenapa . taktahu . aku tak dapat nak fikir ape aku buat dkt dia . dia cakap aku ada tipu dia . aku taktau aku tipu apa , aku rasa aku tak tipu dia . aku taktau lah dia nih . susah nk teka dia . hurmmm 


aku sayangg dia , aku takot benda y dulu jadi balek dekat aku :( aku takmau jadi mcm tue dah , mohon sangat . takmau jadi mcm dulu . aku dah serik . aku tau dulu aku jahat , sebab dah permainkan orang , tapi takkan nih balasan dia ? kali nih aku takmau kehilangan dia , aku sayang dia sangat . aku tak sanggup hidup tanpa dia , dia nyawa aku . sumpah aku cakap aku sayang dia sampai mati . paling lama aku couple dgn dia . tapi bila aku dah jumpa kebahgiaan tue , kenapa dia pergi ? emm . 

Suka?like loike (:

No comments:

Post a Comment