sunyi :(







aku terlalu rendukan dia , rendu dia y dulu . sekarang dia laen sgt , banyak dah berubah . emm tak paham laa kenape . dia tahu aku sayang dia sangat , tapi kenape dia buat aku mcm nih . takkan dia nak balas dendam dkt aku . dia tak kesian aku kot ? dulu dia penah ckp dkt aku , y dia sayang aku sangat , tapi aku abai sayang dia tue , aku tak hargai . no sayangg , bukan mcm tue . aku hargai dia sangat . dia masih tak paham aku lagi masa tue , dia tak kenal aku lagi , cuma aku y kenal dia , y paham dia . tapi dia tak penah nak paham aku ?


aku masih mampu bertahan untuk dia . emm dia tak tahu mcm mane aku sakit hati selama nih dengan dia , macam mana aku sabar dengan sikap dia selama nih , dia kira dia punya marah jaa ? marah aku nak letak mane ? dalam stor ? err , dia taktau aku lagi marah . tapi aku tak penah nak lepas marah tue dkt dia . aku tak sanggup nak marah dia . aku tak sanggup nak bagi dia kecik hati . aku nak jaga jaa hati dia . menyakiti hatimu ku cuba elakkan , cewahh <3


agak agak kan , dia dapat rasa tak y aku tengah panggil dia sekarang nih ? dia dapat rasa tak y aku rendu dia sangat sekarang nih ? agak agak dia dapat rasa tak ? emm aku harap dia dapat rasa y aku terlalu sayangkan dia . lebih dari segalanya tau . aku nak dia msj laa aku , walau mcm mane skali masalah menimpa dia , tolongg laa msj . terlalu rendu kan awak sayangg . rendu awak y dulu . 


dulu dia ambik berat sangat pasal aku . setiap masa mesti aa call aku , nak tahu aku ada mana . buatapa , makan kea belom , sihatt kea tak , selalu aa ajak kuar sane sini . bahagia sangat dulu . memang rasa dia betol² sayang aku . tapi sejak akhir² sejak dia keje dkt jusco , perda dia dah tak layan aku mcm dulu , sunyi sangat sekarang nih . takde tempat nak ngadu kalau sakit , walaupun sakit sikit jea , hehe . takde tempat nk manja² , ahaa gatal aku . aku rendu dia sangat . tolong lah kembali dalam hidup aku macam dulu . terlalu sayangkan dia , tak sanggup nk lepas dia pergi :')
Suka?like loike (:

No comments:

Post a Comment