sedih :'(



hmm . aku sunyi takde msj masok langsungg . call pun takde . then aku dah buat keputusan aku nak buat² hantar msj dkt dia , cakap nak putus . sebab aku nk dia pujuk aku balek . tapi tengok² dia tak pujuk langsungg , dia buat taktau jaa , kejamnya :(


dulu kalu aku buat mcm tue , dia pujuk aku balek . taktau pulak kali nih dia tak pujuk aku langsung . hmm , nak buat mcm mane dah nak jadi mcm nih kan . terima je la apa y jadi . redha je laa . tapi dalam hati memang aku tak rela nak lepas dia , aku sayang dia sangat . hmm . 


aku msj dia , langsungg tak balas , aku call pun tak angkat . aku pelik ahh kenape dia buat mcm tue . sebab tue aku hantar msj ckp nak putus , kot laa dia nk pujuk aku enn . tapi tengok² dia tak pujuk aku pun , dia buat taktau ja , aduhh . menyesal pulak aku mintak putus dengan dia . emm 


pastu , pagi² dalam pukul 2.30 pagi mcm tue , baru dia hantar msj dkt aku . dia tanya sapa call aku haritu ajak kuar . aku tak balas laa enn , dah tidur nyenyak dah haa . tak sedar apa laa masa tue . pastu disebabkan aku tak balas msj dia , dia hantar lagi satu msj . emm , aku tak boleh nak terima ayat nih . sedih sangat bila baca . emm . dia pun bengongg laa , aku dah tak kuar dgn org tue , nak buat panjang cita plak . nk buat jeles terok . itulah , kongkong aku sgt . naseb aku boleh ikot cakap kau --'


pastu dalam pukul 3.40 pagi mcm tue aku terjaga , tgk phone ada msj . aku baca msj dia . sakit hati :( tapi aku sabar jaa , then aku balas . aku geram . aku maki balekk ar . tunggu bapak g . dah kerap sangat dia maki aku guna bhsa kasar , dia ingat aku nih apa . kuli batak dia kot . senangg jaa maki aku . selama nih dia maki aku , aku tak penah nak balas . kali nih baru aku balas . haa baru padan muka dia . geram aku . sial tol --'


aku taktau laa , aku sayangg dia . aku taknak dia tinggal aku . aku tak boleh hidup tanpa dia . aku harap dia tak tinggal aku laa kan . aku terlalu sayangkan dia . sampai mati aku sayang dia . aku dah cuba buat y terbaek utk dia , tapi taktau la knp jd mcm nih plak ? emm . 
Suka?like loike (:

No comments:

Post a Comment